Parim hea soodne

Kodulehe märksõnade analüüsist tuleb välja üks väga huvitav kombinatsioon otsingusõnu. Kokkuvõtvalt võiks otsisõnu kokku võtta fraasiga "parim hea soodne".

Otsitakse head või parimat fotograafi, olgu siis pulmafotograafi, lastefotograafi, perefotograafi, stuudiofotograafi, portreefotograafi, loodusfotograafi, tootefotograafi; ja ka head või parimat fotostuudiot, fotosessiooni. Samuti otsitakse soodsat fotograafi, fotostuudiot, fotosessiooni. 

Kõige parema soovituse fotograafi kohta võid arvatavasti saada enda tuttavatelt, kui keegi on kasutanud mõne fotograafi teenust. Samuti jagatakse nõuandeid erinevates foorumites. Enda silm on aga kuningas - uurides erinevate fotograafide tehtud töid kodulehel, fotoblogis või facebookis, leiad kindlasti endale sobiva käekirjaga fotograafi.

Kõige huvitavamad otsingusõnade kombinatsioonid on siiski "hea ja soodne", "hea ja odav", "parim ja odavaim". Mul on tunne, et püüdes kahte äärmust kokku viia, saad tulemuseks mittemidagiütleva keskmise. Pigem võiksid keskenduda kas fotograafi tehtud töödele või siis ainult hinnale. Seades aga hinnakriteeriumi otsingu aluseks, püüa mitte eeldada kõige paremat ja kvaliteetsemat fototööd. 

Sama paralleeli saan tuua minu postkasti laekuvate päringute kohta. Ühest küljest on näiteks tootmisettevõttel häid tootefotosid vaja, et kaupa edukalt turustada. Teisalt napib vahendeid fotode tellimiseks.

Soodsama hinna pakkumine tähendab, et midagi tuleb teha vähem. Näiteks pildistada kiiremini või teha järeltöötlus vaid pealiskaudselt. Töö hinna saab nii küll soodsamaks, kuid paraku jääb ka tulemus lahjemaks. Nii saavutab ettevõte küll väikese kokkuhoiu, kuid kehvemate fotode tõttu jääb toodete müük sh eksport oodatust väiksemaks ja esialgne kokkuhoid hakkab hoopis kahjumit tootma.

 
Kuvan postitused 51 kuni 51. Kokku on postitusi 51
<< Esimesed < Eelmised 1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-51 Järgmised > Viimased >>