Amazoni tootefotode komplekt

Amazon kogub aina enam populaarsust ja pakub kõigile võimalust toodete müügiga teenida. Headel fotodel on müügiedus võtmeroll.

Tootefotodel on välja kujunenud kindel struktuur.

Formaat

Optimaalne piltide arv jääb 6-8 vahemikku. Pildid peavad näitama toote erinevaid omadusi ja kasutusviise.

Amazoni fotod peaksid olema pigem ruudukujulised. Praeguse kujunduse puhul kasutab ruutformaadis pilt kõige efektiivsemalt piltidele mõeldud pinda. Eriti tähtis on see mobiili versiooni puhul.

Kindlasti tuleb ruutformaati kasutada tootefotode puhul. Lavastuslike piltide juures pole see nii hädavajalik.

Pildistamise juures tuleb arvestada, et fotodel oleks piisav lõikamise varu. Pikema külje pikslite arv võiks tänase seisuga olla 2560 pix.

Suuremate veebikeskkondade kujundus muutub pidevalt, nii ka Amazonil. Seepärast tuleb muutustel ja uuel infol silma peal hoida.

Põhifoto

Esimene foto on toote üldvaade valgel taustal. Fotot tellides tuleb fotograafile kindlasti öelda, et vaja on just taustast välja lõigatud ja valgele taustale paigutatud fotosid. Väiksema kogemusega teenusepakkujad ei pruugi seda teada ja võivad toodet lihtsalt valgel taustal pildistada.

Näidispildi olen teinud ülevalt alla, sest terasnuustik ei seisa serva peal püsti. Pildistamisnurk toote suhtes on 90 kraadi.

Teine foto

Põhipildile peaks järgnema detailsem tootepilt või joonis, mis näitab toote täpsemaid omadusi. Fotot võib täiendada joonise ja tekstidega või teha mitmest fotost kollaaž.

Minu esimene joonis annab infot toote mõõtmete, materjali, kaalu ja terasrõngaste materjali ning mõõtmete kohta.

Kolmas foto

Kui eelmisel joonisel jäi mõni oluline omadus välja toomata, paiguta kolmandale positsioonile veel üks joonis. Siia võib tulla ka pilt tootest teise nurga alt.

Minu teiselt kollaažilt on näha esemeid, mille pesuks terasnuustik sobib.

Neljas foto

Veel üks valgel taustal pilt tootest või tootekomplektist. Detailifoto sobib samuti väga hästi. Kui eelmised pildid on toote välimust juba piisavalt kirjeldanud, võib neljandaks näidata selle kasutamist.

Näidispildil paikneb toode malmpannil, seega sobib ta malmpannide puhastamiseks. Toote struktuur ja ehitus on lähivaates hästi näha.

Viies foto

Pilt toote kasutamisest reaalses olukorras. Pilt peaks olema võimalikult esteetiline ja hea valgusega. Lavastatav kaader tuleb mitut pidi läbi mõelda - valida sobiv keskkond ja leida rekvisiidid, vajadusel ka sobivad modellid. Eelkõige on vaja teada, millist sõnumit pilt klientidele edastama peab. Millist sihtgruppi ta kõnetab ja millise mulje loob.

Näidispildil oleva pesemisvahendi puhul kaalusime, kui must peaks olema pestav pann. Konkurendid olid kasutanud üsna räpaseid panne, mis nägid jubedad välja. Otsustasime vähem määrdunud panni kasuks, sest hea toode peaks nõud pidevalt puhtana hoidma.

Kuues foto

Veel üks pilt toote kasutamise teistest aspektidest või olulisest detailist.

Nuustiku seerias näitab kuues foto nuustiku kasutamise järgset pesemist nõudepesumasinas.

Seitsmes foto

Võib olla lavastuslik foto tootest sobivas keskkonnas. Toode ise ei pea pildil peamist rolli mängima. Suurem rõhk võiks olla paigal endal või tegevusel, mis tootega seondub. Toode ise võib pildil olla üsna väikselt või täiesti puududa. Toodet võib asendada ka logo või eraldi lisatud väike tootefoto kaadri servas.

Nuustik on sellel pildil puhkeasendis ja püüab ilusas köögis võimalikult peen välja näha. 

 

Näidispildid on valminud müüja enda köögis. Olemasolevas keskkonnas pildistamine võtab oluliselt vähem aega, võrreldes sarnase olukorra loomisega fotostuudios. Enamuse Amazoni töödest teengi kliendi juures kohapeal stuudiovalgusega. Vajadusel võtan toote endaga kaasa ja pildistan hiljem stuudios.

Pildistamisele järgneb töö arvutis. Lisaks kliendi soovidele arvestan Amazoni nõuetega tootefotole.


Kui soovid edaspidi kursis olla blogipostitustega, liitu uudiskirjaga!

Kutsu mind pildistama, kirjuta info@olev.ee!

Loe veel:

Amazoni tootefoto Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootefoto Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootefoto Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootefoto Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootefoto Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootefoto Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootefoto Foto: Olev Mihkelmaa