Fotod - kõige tasuvam investeering

kolmapäev 16. oktoober 2019
Teema: Fototurg
Autor: Fotograaf Olev Mihkelmaa

Fotod on kõige tasuvam investeering turundusse. Tegelikult pole turundus visuaalse materjalita võimalik. Isegi sõbralt saadud suulist soovitust läheb klient ettevõtte kodulehele kontrollima. Tekstist ei piisa, alati peab midagi vaadata olema. Välimeedias, veebireklaamis, kodulehel või trükises, igal pool ja alati.

Turundus kasutab kümneid eri tööriistu - veebilehed, internetireklaam, reklaamklipid, videod, välireklaam, trükised jm. Kui panna iga tegevus või investeering eraldi tabelireale ja lisada juurde hinnasilt - üks reklaam televisioonis, ühe kodulehe loomine, üks reklaamikampaania veebis ja veel sada muud tegevust ning üks korralik turundusfoto - leiame kindlasti just turundusfoto hinnasildilt kõige väiksema numbri. Aga facebooki reklaam on ju veel soodsam! Jah tõesti, aga facebookis pole fotota midagi peale hakata.

Peale selle, et foto on vältimatu turundustööriist, on ta ühe ühiku kohta kõige soodsam ja kõige tasuvam investeering. Alternatiiviks võiks olla video või digitaalne kujutis, kuid nende ühikuhinnad kujunevad peaaegu alati kõrgemaks.

Tihtipeale kulub turunduseelarvest peamine maht kõigele muule ja pildistamine jääb viimaseks tegevuseks. Ole nutikas, alusta hoopis turundusfotodest. Foto on kõige kättesaadavam, kõige soodsam ja kõige tasuvam turundustööriist.


Kui soovid edaspidi kursis olla blogipostitustega, liitu uudiskirjaga!

Kutsu mind pildistama, kirjuta info@olev.ee!