Fototeenuse vajalikkusest

laupäev 03. august 2019
Teema: Fototurg
Autor: Fotograaf Olev Mihkelmaa

Fotograafia on iseäralik ärivaldkond. Jälgime pidevalt, mis fototurul toimub ja teeme enda kogemustest järeldusi.

Paljude ärisuundade kohta saab öelda, et nende tarbimine on kliendi jaoks vältimatu. Küsimus seisneb vaid selles, kellelt osta. Näiteks toiduainete, ehituse või logistika sektoris. Teoreetiliselt võib klient mitte süüa, mitte ehitada ja mitte kaupu liigutada. Valdavalt pole see siiski otstarbekas.

Teises äärmuses seisab loomeettevõtja, kes toodab kunsti ilu loomise eesmärgil. Maali võib alati ostmata jätta, ilma kõrvarõngaste ja Haapsalu sallita saab elada, ilma perefotodeta on võimalik hakkama saada.

Suure osa äriklientide jaoks seisab fotode tellimine prioriteetide nimekirja alumistel ridadel. Vahetu müügitegevus ja tootmine ise võtavad kogu energia, pildistamine tundub olevat välditav kulu. Alternatiivina pildistatakse ise või jäävad fotod lihtsalt tegemata. Edukas ettevõte paistab niigi toimivat, vähem edukal napib vahendeid piltide tellimiseks.

Loomulikult leidub neid ettevõtteid, kes fotode rolli turunduses ja müügis oluliseks peavad. Just nendega me koostööd teemegi, nemad näevad turundus-, referents- ja tootefotode vajadust. Samas mõtlen paljudele teistele, kes võiksid heade piltide abil veelgi edukamad olla, kuid pole seni osanud selles suunas mõelda.


Kui soovid edaspidi kursis olla blogipostitustega, liitu uudiskirjaga!

Kutsu mind pildistama, kirjuta info@olev.ee!