Tootefotograafia

Tootefotode saamiseks on ettevõtjal mitu valikut. Suuremad ettevõtted lihtsalt tellivad kogenud spetsialisti. Koos kujundajaga leitakse vajalik pildistamise stiil ja lepitakse detailides kokku. Tooted pildistatakse stuudios või tuleb fotograaf stuudiotehnikaga ettevõttesse kohapeale. 

Väiksemal ettevõttel tuleb oma võimalusi rohkem hinnata. Seetõttu otsustavad väikeste veebipoodide ja tootmisettevõtete omanikud sageli pildistamisega ise hakkama saada. Olen näinud päris häid kodus tehtud tootefotosid, eriti käsitöölaste ja kunstnike kodulehtedel. Loominguline inimene oskab oma loomingulisust ka fotograafiasse üle kanda.

Loomuliku valgusega saab häid tootepilte teha, kuid see võtab üsna palju aega, kuna iga pilti peab eraldi komponeerima. Standardset valgel taustal tootefotot pole siiski võimalik ise kodustes tingimustes teha. Ometi üritavad seda paljud ettevõtjad, kuna loodavad kulusid kokku hoida. Minu hinnangul on selline kokkuhoid ajutine, kuna viletsate piltide tõttu jääb ka müük tagasihoidlikuks.

All olevate piltide tellija oli samuti alustanud oma veebipoodi koduste tootefotodega, kuid ühel hetkel otsustas klassikaliste fotode kasuks. 

Tootefotograafia Foto: Olev MihkelmaaTootefotograafia Foto: Olev MihkelmaaTootefotograafia Foto: Olev MihkelmaaTootefotograafia Foto: Olev MihkelmaaTootefotograafia Foto: Olev MihkelmaaTootefotograafia Foto: Olev MihkelmaaTootefotograafia Foto: Olev MihkelmaaTootefotograafia Foto: Olev MihkelmaaTootefotograafia Foto: Olev MihkelmaaTootefotograafia Foto: Olev MihkelmaaTootefotograafia Foto: Olev MihkelmaaTootefotograafia Foto: Olev MihkelmaaTootefotograafia Foto: Olev MihkelmaaTootefotograafia Foto: Olev MihkelmaaTootefotograafia Foto: Olev Mihkelmaa