Amazoni tootefotode komplekt

Amazon kogub aina enam populaarsust ja pakub kõigile võimalust toodete müügiga teenida. Headel fotodel on müügiedus võtmeroll.

Tootefotodel on välja kujunenud kindel struktuur.

Formaat

Optimaalne piltide arv jääb 6-8 vahemikku. Pildid peavad näitama toote erinevaid omadusi ja kasutusviise.

Amazoni fotod peaksid olema pigem ruudukujulised. Praeguse kujunduse puhul kasutab ruutformaadis pilt kõige efektiivsemalt piltidele mõeldud pinda. Eriti tähtis on see mobiili versiooni puhul.

Kindlasti tuleb ruutformaati kasutada tootefotode puhul. Lavastuslike piltide juures pole see nii hädavajalik.

Pildistamise juures tuleb arvestada, et fotodel oleks piisav lõikamise varu. Pikema külje pikslite arv võiks tänase seisuga olla 2560 pix.

Suuremate veebikeskkondade kujundus muutub pidevalt, nii ka Amazonil. Seepärast tuleb muutustel ja uuel infol silma peal hoida.

Põhifoto

Esimene foto on toote üldvaade valgel taustal. Fotot tellides tuleb fotograafile kindlasti öelda, et vaja on just taustast välja lõigatud ja valgele taustale paigutatud fotosid. Väiksema kogemusega teenusepakkujad ei pruugi seda teada ja võivad toodet lihtsalt valgel taustal pildistada.

Näidispildi olen teinud ülevalt alla, sest terasnuustik ei seisa serva peal püsti. Pildistamisnurk toote suhtes on 90 kraadi.

Teine foto

Põhipildile peaks järgnema detailsem tootepilt või joonis, mis näitab toote täpsemaid omadusi. Fotot võib täiendada joonise ja tekstidega või teha mitmest fotost kollaaž.

Minu esimene joonis annab infot toote mõõtmete, materjali, kaalu ja terasrõngaste materjali ning mõõtmete kohta.

Kolmas foto

Kui eelmisel joonisel jäi mõni oluline omadus välja toomata, paiguta kolmandale positsioonile veel üks joonis. Siia võib tulla ka pilt tootest teise nurga alt.

Minu teiselt kollaažilt on näha esemeid, mille pesuks terasnuustik sobib.

Neljas foto

Veel üks valgel taustal pilt tootest või tootekomplektist. Detailifoto sobib samuti väga hästi. Kui eelmised pildid on toote välimust juba piisavalt kirjeldanud, võib neljandaks näidata selle kasutamist.

Näidispildil paikneb toode malmpannil, seega sobib ta malmpannide puhastamiseks. Toote struktuur ja ehitus on lähivaates hästi näha.

Viies foto

Pilt toote kasutamisest reaalses olukorras. Pilt peaks olema võimalikult esteetiline ja hea valgusega. Lavastatav kaader tuleb mitut pidi läbi mõelda - valida sobiv keskkond ja leida rekvisiidid, vajadusel ka sobivad modellid. Eelkõige on vaja teada, millist sõnumit pilt klientidele edastama peab. Millist sihtgruppi ta kõnetab ja millise mulje loob.

Näidispildil oleva pesemisvahendi puhul kaalusime, kui must peaks olema pestav pann. Konkurendid olid kasutanud üsna räpaseid panne, mis nägid jubedad välja. Otsustasime vähem määrdunud panni kasuks, sest hea toode peaks nõud pidevalt puhtana hoidma.

Kuues foto

Veel üks pilt toote kasutamise teistest aspektidest või olulisest detailist.

Nuustiku seerias näitab kuues foto nuustiku kasutamise järgset pesemist nõudepesumasinas.

Seitsmes foto

Võib olla lavastuslik foto tootest sobivas keskkonnas. Toode ise ei pea pildil peamist rolli mängima. Suurem rõhk võiks olla paigal endal või tegevusel, mis tootega seondub. Toode ise võib pildil olla üsna väikselt või täiesti puududa. Toodet võib asendada ka logo või eraldi lisatud väike tootefoto kaadri servas.

Nuustik on sellel pildil puhkeasendis ja püüab ilusas köögis võimalikult peen välja näha. 

 

Näidispildid on valminud müüja enda köögis. Olemasolevas keskkonnas pildistamine võtab oluliselt vähem aega, võrreldes sarnase olukorra loomisega fotostuudios. Enamuse Amazoni töödest teengi kliendi juures kohapeal stuudiovalgusega. Vajadusel võtan toote endaga kaasa ja pildistan hiljem stuudios.

Pildistamisele järgneb töö arvutis. Lisaks kliendi soovidele arvestan Amazoni nõuetega tootefotole.


Kui soovid edaspidi kursis olla blogipostitustega, liitu uudiskirjaga!

Kutsu mind pildistama, kirjuta info@olev.ee!

Loe veel:

Amazoni tootefoto Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootefoto Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootefoto Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootefoto Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootefoto Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootefoto Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootefoto Foto: Olev Mihkelmaa
 

Amazoni tootefotod

Amazonis on piltidele mitmeid põhinõudeid ja stiilireegleid, mida kõik edukad müüjad järgivad.

Tehnilised nõuded on järgmised.

  • TIFF (.tif/.tiff), JPEG (.jpeg/.jpg), GIF (.gif) and PNG (.png) formaat.
    Seda nõuet pole raske täita, sest kõik tavakasutajale mõeldud pildid on ühes neist formaatidest. Probleem tekib ainult siis, kui pildistada RAW formaadis (kaamera toorfail). RAW tuleb konverteerida ühte ülaltoodud formaati. Tavaliselt on selleks JPEG või PNG.

  • Väiksem soovituslik pikslite arv vähemalt 1000 pix foto pikemal küljel, soovituslik pildi laius 2560 pix, maksimaalne lubatud suurus 10000 pix.
    Piksel on värvipunkt, millest digifotod koosnevad. Pildistades on pikslite arv algfailis tavaliselt üle 3000 pix. Teoreetiliselt võib faili suuruse ka muutmata jätta, kuid väga suured failid avanevad aeglasemalt ja võtavad rohkem ruumi. Amazoni piltide kuvamine toimib kõige paremini just 2500 pix faili suuruse korral. Suuremat faili pole nii mugav vaadata, sest faili avamine võib aega võtta.

    Kindlasti tuleks fotosid tellides fotograafi teavitada, millise suurusega faile teil vaja on. Pikslite suurust aetakse sageli segamini DPI (Dots per inch) näitajaga, mida kasutab trükitööstus pildi tiheduse kirjeldamiseks. Arvutis pilte vaadates tuleb rääkida ainult foto pikslite arvust, sest DPI ei kirjelda pildifaili suurust.

  • sRGB või CMYK värviruum.
    Selle nõude pärast pole vaja muretseda. Vaikimisi pildistavad enamik kaameraid sRGB formaadis, kuigi fotograafid kasutavad teatud AdobeRGB värviruumi, mis on veidi suurema ulatusega. Kliendini peaks siiski jõudma sRGB formaadis pilt, kui pole kokku lepitud teisiti. CMYK pärineb trükitööstusest, kus kasutatakse kolme värvi asemel nelja. CMYK färviruumis pilte üksi fotograaf vaikimisi ei paku.

  • Failide nimed peavad sisaldama tootetunnust (Amazon ASIN, 13-digit ISBN, EAN, JAN, or UPC), faili numbrit ja faililaiendit (Näiteks: B000123456.jpg või 0237425673485.tif).
    Tühikud, punktid ja kriipsud faili nimes pole lubatud.


Tehnilistele nõuetele lisaks tuleb põhipildil (main photo) järgida stiilinõudeid. Need nõuded ei kehti teistele piltidele toote alamlehel.

  • Piltidena võib kasutada professionaalseid fotosid tootest või pakendi kaanekujundust. Joonistused ja illustratsioonid pole lubatud.
    Tegelikult kasutatakse illustratsioone päris palju, kuid tegemist on renderdustega, mis sarnanevad väga fotodele. Harjumatule silmale jääb vahe märkamatuks. Illustratsioonide all mõtleb Amazon pigem pliiatsijoonistuse laadset materjali.

  • Pildil ei tohi olla häirivaid või segadust tekitavaid objekte, mis pole tootega seotud.
    Pildil peab olema ainult müüdav toode või tootekomplekt.

  • Foto peab olema terav ja professionaalse valgusega pildistatud või skaneeritud (näiteks raamatu kaane puhul). Värvid peavad olema tõesed ja toote servad puhtalt lõigatud.
    Amazon ei aktsepteeri kodus laualambi valgel valminud fotosid. Fotod peavad olema pildistatud stuudiovalgusega ja taustast välja lõigatud ning valgele taustale paigutatud. Fotograaf peab jälgima valge tasakaalu ehk white balance'it . Kontrollimata valguses ja kodustes tingimustes pildistatud fotodel võib toote tegelik toon kergesti kaduma minna.
    .
  • Raamat, CD ja DVD puhul peab olema jäädvustatud kaanepilt, mis täidab kaadri 100%. Valged servad pole lubatud. Plaadikarbid, kleebised ja kileümbrised tuleb eemaldada.
    Pildistades tuleb muidugi raamatu või plaadikaane ümber veidi ruumi jätta. Üleliigse pildiserva saab eemaldada järeltöötluse käigus.

  • Kõik tooted peavad katma vähemalt 85% pildi pinnast.
    Pildistamisel võib valge serv suurem jääda, kuid järeltöötluses tuleb see parajaks lõigata. Piltlikult - kui foto laius oleks 10 cm, peaks toode sellest enda alla võtma 8,5 cm ja mõlemasse serva võiks jääda kuni 0,75 cm valget serva. Lihtsamalt öeldes, toode peab ulatuma pildil peaaegu servast servani.

  • Pildile peab jääma kogu toode.
    Detailipildid pole põhipildi puhul lubatud, teiste piltide puhul aga küll.

  • Foto taustaks peab olema puhas valge pind (RGB 255,255,255).
    Kuigi nõue kehtib vaid põhifotole, tuleks sama lahendust kasutada ka teistel piltidel, mis toodet erinevate nurkade alt näitavad ja on otseselt tootefotod. Täiesti valget pinda on võimalik saavutada ainult fotode järeltöötluse käigus toote taustast lahti lõikamise abil. Kui toode on taustast eraldatud, saab tausta valgeks muuta.

    Täiesti valget tausta saab tekitada ka pildistamise käigus, kui kasutada taustana heledat pinda ja seda väga tugevalt valgustada. Tulemus ei kannata kriitikat, sest hele taustavalgus mõjutab ka toodet ja pilt tuleb üsna vilets.

    Mõnel juhul on tootele kunstlik vari või peegelduse tekitatud, see pole ametlikult lubatud. Amazon paistab seda siiski tolereerivat.

  • Pilt ei tohi sisaldada täiendavat teksti, graafikat või fotot.
    Üksikud müüjad siiski kasutavad põhipildina lavastuslikku fotot või joonist. Järelikult on võimalik ka seda nõuet eirata.

Nõuded teistele piltidele toote alamlehel.

  • Pilt peab olema müüdavast tootest või sellega seotud.
    Lubatud on kõik, mis vähegi toote või selle kasutamisega seotud.

  • Foto peab olema terav ja professionaalse valgusega pildistatud või skaneeritud. Värvid peavad olema tõesed ja toote servad puhtalt lõigatud.
    Valgel taustal fotod peaksid olema kõik ühe stiiliga. Lavastuslike piltide puhul tuleb samuti valgust ja värve jälgida.

  • Toote kasutamise demonstreerimiseks on teised tooted või objektid lubatud.
    Jällegi on kõik lubatud.

  • Toode peab katma vähemalt 85% pildi pinnast.
    Valgel taustal piltide puhul on see tehtav. Teistel fotodel pole vaja protsendi jälgimisega üle pingutada.

  • Lõigatud fotod ja detailifotod on lubatud.
    Kasutada võib kõikvõimalikke lähivaateid ja detaile, mis on üldvaatest välja lõigatud.

  • Tausta ja keskkonna kasutamine on lubatud.
    Lavastuslikele piltidele piiranguid pole.

  • Tekst ja graafika on lubatud.
    Mistahes üldvaadete, renderduste ja detailipiltide montaažid koos selgitava teksti ja graafiliste lahendustega on lubatud.

Amazoni fotodel on kõrge kvaliteet enesestmõistetav. Et selles keskkonnas edukalt müüa, tuleb pildimaterjali tõsiselt suhtuda.

Paljude teiste veebikaubamajadega, muuhulgas näiteks Etsyga võrreldes, on Amazoni tootefotod puhtama joonega, kuid vähem loomingulised. Ühtlaselt kõrge kvaliteet seab müüjale suuremad nõuded. Koduste vahenditega piltide loomine pole otstarbekas. Parem on kasutada fotograafi abi või soetada endale stuudiovarustus ja fototöötlus ise ära õppida.


Kui soovid edaspidi kursis olla blogipostitustega, liitu uudiskirjaga!

Kutsu mind pildistama, kirjuta info@olev.ee!

Loe veel:

Amazoni tootepilt Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootepilt Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootepilt Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootepilt Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootepilt Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootepilt Foto: Olev MihkelmaaAmazoni tootepilt Foto: Olev Mihkelmaa
 

Superministeeriumi fotod

Kui Superministeeriumi ehitus valmis sai, läksin pildistama ka lõpptulemust. Eriti vahva oli vaadata, millega see betoonist ja terasest karkass nüüd sisaldas. Rõõmuga võisin tõdeda, et suuremas osas koosnesid ruumid seintest, lagedest, põrandast ja Standardi mööblist. Nii võisin kohe mõlema pikaajalise kliendi vajadusi silmas pidada.

Varasemalt:

Kui soovid mind pildistama kutsuda, kirjuta info@olev.ee!

Kui soovid edaspidi kursis olla blogipostitustega, liitu uudiskirjaga!

Vaata veel:

Superministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev MihkelmaaSuperministeerium Foto: Olev Mihkelmaa
 

E-poe tootefotode pildistamine

Be Strongest shop vajas tootefotosid e-poe ja Amazoni jaoks. Pildistasin üles toote, pakendi ja lisatarvikud.

Kui soovid edaspidi kursis olla blogipostitustega, liitu uudiskirjaga!

Kutsu mind pildistama - kirjuta info@olev.ee!

Loe veel:

E-poe tootefotode pildistamine Foto: Olev MihkelmaaE-poe tootefotode pildistamine Foto: Olev MihkelmaaE-poe tootefotode pildistamine Foto: Olev MihkelmaaE-poe tootefotode pildistamine Foto: Olev MihkelmaaE-poe tootefotode pildistamine Foto: Olev MihkelmaaE-poe tootefotode pildistamine Foto: Olev MihkelmaaE-poe tootefotode pildistamine Foto: Olev Mihkelmaa
 

Wendre saladused

Kas sa oled näinud Wendre kaubamärgiga patja või tekki? Muidugi oled! Aga voodit või diivanit? Muidugi mitte ja mina ka pole. Ometi olen juba mõnda aega neid pildistanud.

Täpsemalt pärinevad tooted ühelt Wendre tütrelt, ühtegi logo pole ma nende peal näinud. Seekord sain loa fotod bogisse üles riputada ja teistelegi näidata, millise tulemuseni meeskond kahepäevase töö järel jõudis. Kus pildid tehtud on, seda ma teile küll ei ütle, aga see paik asub Pärnus ja teisel korrusel, ruumi ühest otsast teise kõmpimine võtab vähemalt minuti jagu aega.

Minu kanda oli seekord kõige lihtsam osa ehk pildistamine. Stilist ja laopoisid pidid see-eest rohkem pingutama. Toodete lahtipakkimine ja pildile seadmine koos kokkupakkimisega jaotus neljale päevale. Kogu eeltöö võttis muidugi oluliselt rohkem aega.

Iga lavastuslik foto koosneb 12 erineva heledusega kaadrist, väga heledast kuni peaaegu mustani. 12 algfaili liidan hiljem arvutis üheks fotoks. Sellise tehnikaga võin pildistada loomulikus valguses ilma kvaliteeti kaotamata ja saan mõnusalt pehme tulemuse.

HDR-tehnoloogia kasutamist alustasin 3 pildi kombinatsioonist, kus üks foto on tavalise heledusega, teine heledam, kolmas tumedam. Ajapikku olen jõudnud 12 erineva kaadrini. Vahel kasutan ka 15 algfaili, mis katavad kogu silmaga nähtava valguse vahemiku. Selline piltide hulk aitab üle saada inimese silma ja digikaamera erinevustest, sest kaamera nägemise ulatus jääb inimsilmast oluliselt väiksemaks.

Wendre voodite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaWendre voodite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaWendre voodite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaWendre voodite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaWendre voodite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaWendre voodite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaWendre voodite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaWendre voodite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaWendre voodite pildistamine Foto: Olev Mihkelmaa
 

Kõige uhkem hotell Tallinnas?

Kõiki Tallinna hotelle pole ma veel pildistanud, üsna mitut neist aga siiski. Hiltoni hotell on üks neist, mida ma Standardi palvel külastasin, et nende hotellimööblit jäädvustada. Seni nähtutest jäi ta väga eredalt silma just oma presidendisviidiga.

Võib arvata, et mõnes väikeses ning luksuslikus hotellis on võimalik sarnasel tasemel sisekujundust ja materjalivalikut leida. Siiski julgen uskuda, et nii avarat ning võimsat tubade kompleksi konkurentide juures pole.

Ilmselt on asi selles, et iga uus tulija tahab teiste seast silma paista ja konkurente ületada. Seda on võrdlemisi lihtne teha, sest teiste tase on juba teada. Kui ehitada, siis tuleb seda teha viimase moe järgi ja laia joonega. Ainult nii on võimalik kõrgemale tõusta ning Hiltoni nimega seotud ootustele vastata.

Tellija: Standard AS

Hotelli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaHotelli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaHotelli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaHotelli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaHotelli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaHotelli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaHotelli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaHotelli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaHotelli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaHotelli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaHotelli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaHotelli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaHotelli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaHotelli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaHotelli pildistamine Foto: Olev Mihkelmaa
 

Standardi kontorimööbel

Standard on mulle juba vana tuttav. Olen nende hotelli- ja kontorimööblit päris palju pildistada jõudnud. Siiski näen ma neid tooteid enamasti ühe- või kahekaupa. Sel korral külastasin uut ABB kontorit ja seal leidus laudu-toole korruste kaupa. Nii esinduslikku kogust tooteid ei näe ma just tihti, vaatepilt oli tõesti muljetavaldav.

On loomulik, et lisaks kataloogifotodele igast tootest, tuleb emotsiooni ja mastaapsuse edasi andmiseks ka valminud objekte esitleda.

Pildistamisaja valik on oluline ja selleks on peamiselt kaks võimalust. Esiteks kohe peale seda, kui mööbel on kohale paigutatud, kuid seda pole veel kasutama hakatud. Nii saab ilusad puhtad pildid, kus ilutseb ainult toode ise ja pole näha ühtegi kõrvalist detaili.

Teine sobiv hetk on siis, kui esemed on just kasutusse võetud - töötajad juba tegutsevad kontorilaudade taga. Näha on nende arvuteid, töövahendeid ja muid esemeid, mis kontorielu juurde käivad. Kui valida võimalikest lahendustest viimane, jääb pildile rohkem emotsiooni ja meeleolu. Samas viivad kõrvalised detailid vaataja tähelepanu mujale.

Millist pildistamishekke valida, sõltub fotode hilisemast kasutusviisist ja sellest, millist emotsiooni soovitakse edasi anda.

Tellija: Standard AS

Kontorimööbli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaKontorimööbli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaKontorimööbli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaKontorimööbli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaKontorimööbli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaKontorimööbli pildistamine Foto: Olev Mihkelmaa
 

Eesti saunaahjud

Skamet asub Pärnus ühel üsna kõrvalisel tänaval täiesti tavalises ja silmapaistmatus tootmishoones. Hoone sisu pakub taaskord meeldiva üllatuse, sest seal valmivad kõige erinevamad saunaahjud, mida ka Eesti kauplustest leida võib. Valik on tõesti lai ja pildistamisegagi kulus tubli päev. Kõige suurem töö tuli teha arvutis, et õiget tüüpi ahjud õigel viisil läbi seina paistaksid ja kerisel kivid ühtlaselt paikneksid. Loomulikult tegin igale ahjul ka tule alla, kuid see on muuga võrreldes üsna väike töö.

Tootefoto saunaahjust Foto: Olev MihkelmaaTootefoto saunaahjust Foto: Olev MihkelmaaTootefoto saunaahjust Foto: Olev MihkelmaaTootefoto saunaahjust Foto: Olev MihkelmaaTootefoto saunaahjust Foto: Olev MihkelmaaTootefoto saunaahjust Foto: Olev Mihkelmaa
 

Kuidas muuta tootefoto soodsamaks?

Hea tootefoto pole just soodne, sest pildistamisele ja järeltöötlusele kulub üsna palju aega. Pildistamise eelarvest umbes poole moodustab pildistamisele kuluv aeg ja teise poole järeltöötlus. Kas on võimalik üks neist etappidest ära jätta?

Pildistamisest muidugi loobuda ei saa, aga järeltöötlust võib küll optimeerida. Otsustasime kliendiga katsetada, kas suuri tootekoguseid saab pildistada ka ilma toodet hiljem taustast eraldamata. Leidsime, et see lahendus annab märkimisväärse kokkuhoiu, kuigi järeltöötlust tuleb natuke teha.

Oluline on, et brändi kontseptsioon toetaks valitud pildikeelt, mis pole lõpuni väljapeetud ja kontrollitud. Tootedki peavad alluma valitud valguslahendusele ja jääma pildil kenad.

Kontorimööbli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaKontorimööbli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaKontorimööbli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaKontorimööbli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaKontorimööbli pildistamine Foto: Olev MihkelmaaKontorimööbli pildistamine Foto: Olev Mihkelmaa
 

Led valgustid

Ledshopi tooteid olen tänaseks pildistanud pool aastat. Erinevaid tooteid ja valminud objekte mahub sellesse aega juba üsna mitu. Mõned objektid ootavad veel pildistamist, teised on alles ehitusjärgus. Pikaajalise koostöö on mõlemat pidi mugav. Mina tean, milliseid tootefotosid tellija soovib ja kliendil pole vaja iga pildistamise eel uuesti põhjalikumat selgitustööd teha.

Led valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev MihkelmaaLed valgustite pildistamine Foto: Olev Mihkelmaa
 
Kuvan postitused 1 kuni 10. Kokku on postitusi 42
<< Esimesed < Eelmised 1-10 11-20 21-30 31-40 41-42 Järgmised > Viimased >>