Brändingu fotograafia

laupäev 26. oktoober 2019
Teema: Fototurg
Autor: Fotograaf Olev Mihkelmaa

Milline on sinu ettevõtte bränd ja millest ta koosneb?

Kõigepealt ilmselt logo. Paljudel juhtudel võibki jutt siinkohal lõppeda. Tegelikult peaks kõigepealt rääkima ettevõtte kontseptsioonist ja äriideest, millest tuleneb visuaalne stiil. Logo on selle keskpunkt ja ettevõtte väärtuste kõige otsesem väljendus. Kõik, mis tuleb peale kaubamärgi visualiseerimist, peab sellest lähtuma - kodulehe kujundusest, esitlusslaidide ja arveblankettide kujunduseni.

Loomulikult peab stiili diktaadile alluma ka kogu fotomaterjal. Tugeva brändiga ettevõtte tunnus minu jaoks on enne pildistamist postkasti potsatav stiiliraamat või photobrief. Mulle on see kui vundament või statiiv, millele enda ideed ja kaamera toetada. Ma näen, mida mult oodatakse ja oskan sellele ehitada kogu pildistamise üksikasjad. Tean, mida pean tegema ja klient saab seda, mida ta soovib.

Kuhu jääb siis loominguvabadus? Loomingu ja vabadusega on kõik korras. Brändifotode pildistamist võib võrrelda sisekujundaja tööga. Majaidee on juba valmis, võib-olla seinadki püsti. Kujundajal tuleb vaid ruum enda ideedega täita. Jõudsid ehitada maja, sisusta see õige ja väärika mööbliga.

Fotod ongi ettevõtte sisekujundus, mis loob klientidele, töötajatele ja partneritele pildi sinu ettevõttest.


Kui soovid edaspidi kursis olla blogipostitustega, liitu uudiskirjaga!

Kutsu mind pildistama, kirjuta info@olev.ee!