Ebamugavad küsimused

esmaspäev 18. november 2019
Teema: Fototurg
Autor: Fotograaf Olev Mihkelmaa

Tere! Vajame fotosid kolmest tootest. Milline on hind?

Selliseid kirju saades tean, millist vastust oodatakse.

Tere! X€. Soovite?

Tegelikult ma ei taha sellist pakkumist saata ja küsin täpsustavaid küsimusi. Paraku jäävad vastused mõnikord saamata. Järelikult klient leidis teise fotograafi, kes juba pakkumise tegi.

Küsimused on ebamugavad, sest nendele tuleb vastata. Vastamine võtab aega ja mõnele küsimusele polegi nii lihtne vastust leida. Valgel taustal tootefoto pildistamiseks pole väga palju infot vaja. Mida lähemale reklaam- või turundusfotole, seda rohkem tekib küsimusi.

Kui palju pilte ühest tootest/objektist vajate? Kuidas soovite fotosid kasutada? Millise kujundusega peavad pildid kokku sobima? Millistele tehnilistele nõuetele vastama? Milline on teie brändi kontseptsioon? Kes on teie sihtgrupp?

Mõnikord pole töö tellija neile küsimustele lihtsalt mõelnud. Väikestel ettevõtetel võib-olla polegi väga selget nägemust enda turundusest, sihtgrupist ja fotode stiilist.

Ometi tahan igal võimalusel küsida. Samas püüan tunnetada, kui kaugele võin pärimisega minna ilma, et kliendi eemale peletaksin. Vastused aitavad mul paremat pakkumist koostada ja kliendil saada just sellise fotomaterjali, mida ta vajab.

Hea koostöö ja põhjalik infovahetus tagab kõige parema tulemuse.


Kui soovid edaspidi kursis olla blogipostitustega, liitu uudiskirjaga!

Kutsu mind pildistama, kirjuta info@olev.ee!