• 10+ aastat kogemust
  • 500+ ettevõttega koostöö
  • 2100+ pildistatud projekti
  • 200+ tehtud fotokoolitust

KUTSU MIND PILDISTAMA VÕI KOOLITAMA

HELISTA VÕI KIRJUTA

+372 5341 4678

info@olev.ee

Mis on tootefoto eesmärk?

esmaspäev 17. mai 2021
Teema: Fotopank
Autor: Fotograaf Olev Mihkelmaa

Toodete fotod moodustavad kõigist turundusfotodest kindla enamuse. Neid pildistatakse kõige rohkem ja kasutatakse laialdaselt väga erinevates materjalides. Tootefotod võivad täita kümneid funktsioone. Nad on justkui üks suur ja eripalgeline perekond.

Fotod ei pea mitte ainult toodet näitama. Nende kaudu saab klient informatsiooni brändi kui terviku kohta. Nad näitavad üldist suhtumist kvaliteedi küsimustesse. Kas ettevõte panustab headesse tootefotodesse või püüab lihtsamalt läbi ajada?

Tootepilte tellides peaks ettevõte endale kõigepealt selgeks tegema, kuidas ta soovib pilte kasutada ja milliseks kujuneb nende roll turunduses. Alles siis on õige hetk valida sobiv pildistamislahendus ja leida fotograaf, kelle käekiri sobib valitud kontseptsiooniga.

Koos fotograafiga on hea edasi liikuda ja vajadusel leida veelgi abilisi. Lavastuslike fotode puhul võib lisaks vaja minna stilisti, modelle, rekvisiite, meikarit, pildistamiskohta jm. Võib-olla tuleb kogu meeskond ja varustus lennutada mõnda kaunisse paika Lõuna-Euroopas…

Läks vist liiga keeruliseks? Pole hullu, alustuseks piisab ka lihtsatest valgel taustal tootefotodest. Just sellistest, mida võib näha igas e-poes ja kodulehel. Peaasi, et fotod oleksid kvaliteetsed ja näitaksid asjade välimust.


✅ Kutsu mind pildistama

- - -> Helista +372 5341 4678
- - -> Kirjuta info@olev.ee