• 10+ aastat kogemust
  • 500+ ettevõttega koostöö
  • 2100+ pildistatud projekti
  • 200+ tehtud fotokoolitust

KUTSU MIND PILDISTAMA VÕI KOOLITAMA

HELISTA VÕI KIRJUTA

+372 5341 4678

info@olev.ee

Sagedasemaid vead fotode valikul

teisipäev 28. september 2021
Teema: Fototurg
Autor: Fotograaf Olev Mihkelmaa

Pildimaterjaliga võib esineda väga erinevaid probleeme. Osad neist võivad olla tehnilist, teised sisulist laadi.

Piltide stiil ei ühildu ettevõtte kuvandiga

Turundusfoto ei saa olla asi iseeneses - hea pilt peab tulenema brändi kontseptsioonist ja toetama ettevõtte üldist kuvandit. Sobimatud fotod tekivad tavaliselt protsesside ebaõigest järjestusest. Esmalt peaks brändil olema kontseptsioon, kontseptsioonist tuleneb visuaalne identiteet, mis väljendub stiiliraamatus. Fotode pildikeel peab lähtuma stiiliraamatust. Kui sellist eeltööd pole võimalik teha, peaksid pildid jääma stiililiselt neutraalseks.

Piltide kvaliteet on vilets

Selle põhjuseks võib olla otsene vajadus kulusid vältida, enamasti on aga probleemiks ajapuudus. Kellelgi lihtsalt pole aega pildistamisega jännata, pildid tehakse telefoniga jooksu pealt. Probleemi aitab vältida süsteemne fotograafi tellimine, näiteks kord kuus. Nii on tagatud pidev värske pildimaterjali voog ja ei ole ebameeldivaid üllatusi.

Pildid on liiga head

Kas selline olukord on võimalik?! Jah on, kui kasutatakse pildipangafotosid või näidatakse midagi, mis jääb tõest väga kaugele. Fotod peavad olema usutavad ja sobima konteksti. Ülepakkumine hakkab vaatajale kergesti silma ja mõjutab tema valikuid.

 

✅ Kutsu mind pildistama

- - -> Helista +372 5341 4678
- - -> Kirjuta info@olev.ee