Pildistamise tegevuskava
Kolmas samm turunduse planeerimisel
Oled jõudnud juba päris kaugele, sul on valmis eelarve ja turundusplaan nagu eelmistes postitustes rääkisin.
Täiuslikkusest on vaja luua vaid pildistamiskava.
Kuidas seda koostada?
Loomulikult saad seda teha lähtuvalt turundusplaanist ja vastavalt eelarvelistele vahenditele.
Kui tead milline on sinu turunduslike tegevuste kalender järgmisel aastal, lisa seal kirjas olevatele punktidele pildistamist kirjeldav täpsustus:
- Millist tüüpi fotosid on vaja?
- Kes on sihtgrupp, kellele pildid on mõeldud?
- Millistele märksõnadele peaksid pildid vastama?
- Mis tähtajaks peab pildimaterjal valmis olema?
- Kuidas ettevõte saab pildistamiseks ette valmistuda?
- Milline info on fotograafile vajalik töö tegemiseks?
- Kui suur on pildistamise kulu?
Mida täpsemat pildistamise kava lahti kirjutad, seda parema tulemuse saad.Sarnased tegevused ja fotod võid siduda ühtseks paketiks.
Näiteks vajad postituse tegemiseks
- 20 fotot tootmisest
- 20 fotot tööprotsessidest
- 30 fotot toodetest
- 40 visuaalselt efektset fotot toorainest, detailidest ja seadmetest
Sellisel juhu vajad eraldi täpset pildistamise kava iga fotode grupi pildistamiseks.
PS: Märgi pildistamise kavasse ka sündmuste pildistamine koos vastustega samadele punktitele. Ka ettevõtte jõulupidu ja suvepäevad on osa turundusest.
Kuidas tundub, kas kava sai liiga keeruline?
Tekst: Olev Mihkelmaa
Loe veel:
